Θέματα ΑΟΘ 2022 - Θέματα και λύσεις
- Aris Notis
- 10 Ιουν 2022
- διαβάστηκε 2 λεπτά
Έγινε ενημέρωση: 11 Ιουν 2022
Την Παρασκευή 10 Ιουνίου, οι μαθητές των ΓΕΛ εξετάστηκαν στο μάθημα Αρχές Οικονομικής Θεωρίας (ΑΟΘ). Εδώ μπορείτε να δείτε τις εκφωνήσεις και εδώ να δείτε τις απαντήσεις.
Κάποια σχόλια που μπορούν να γίνουν σχετικά με τα θέματα είναι τα εξής:
Οι μαθητές μπορούσαν με σχετική ευκολία να προσεγγίσουν έναν βαθμό γύρω στο 12 με 13. Οι πιο υψηλές βαθμολογίες αφορούσαν μαθητές που ήταν σχετικά συνεπείς στις υποχρεώσεις τους και εξέφραζαν κάποιου είδους ενδιαφέρον για την οικονομική επιστήμη.
Οι ασκήσεις με την ΚΠΔ είναι υπερφίαλες, έχουν κουράσει και δεν προσφέρουν κάτι νέο παιδαγωγικά. Αντίθετα, το ερώτημα Γ.5 που συνδέει την ΚΠΔ ως Μακροοικονομικό μέγεθος με τις φάσεις του οικονομικού κύκλου είναι εξαιρετικό. Είναι σημαντικό να καταλάβουν οι μαθητές ότι όταν η οικονομία βρίσκεται σε κατάσταση πλήρους απασχόλησης (σημείωση: ποτέ η οικονομία δεν βιώνει %ανεργίας = 0%, αναφερόμαστε στο φυσιολογικό ποσοστό ανεργίας που είναι περίπου 5%), τότε η μακροχρόνια καμπύλη προσφοράς (LRAS) γίνεται κάθετη (δηλαδή βρισκόμαστε στην κρίση) ή αλλιώς η οικονομία λειτουργεί πάνω στην ΚΠΔ. Συνεπώς, στον συνδυασμό Κ η οικονομία βιώνει αποπληθωριστικό κενό (deflationary gap) ενώ στο συνδυασμό Λ λειτουργεί σε πλήρη αποσχόληση (full employment level of output).
Η ομάδα Δ ήταν μία άσκηση που απαιτούσε στοιχειώδεις μαθηματικές γνώσεις. Δηλαδή, να γνωρίζει ο μαθητής ότι όταν μία ευθεία διέρχεται από την αρχή των αξόνων έχει μορφή: y = aX, ενώ όταν είναι ισοσκελής υπερβολή είναι της μορφής y = a/X. Τα ερωτήματα της άσκησης ήταν κλασικά ερωτήματα που θέτονται σε αντίστοιχες ασκήσεις με "κατώτατη τιμή".
Έλειπαν από το διαγώνισμα διαγραμματικές παρουσίασεις και κατά την γνώμη μου αυτό είναι λάθος. Ο υποψήφιος φοιτητής οικονομικών πρέπει να έχει εξοικίωση με τα διαγράμματα.
Τέλος, η Μακροοικονομία εξετάστηκε δυσανάλογα σε σύγκριση με την Μικροοικονομία. Θα μπορούσαν για παράδειγμα οι ασκήσεις να μοιραστούν.
Σε γενικές γραμμές, το διαγώνισμα εκπλήρωσε μία βασική αρχή. Βοήθησε να ξεχωρίσουν οι μαθητές που είχαν δουλέψει περισσότερο σε σύγκριση με όσους είχαν δουλέψει λιγότερο. Ως εκ τούτου, θεωρείται ένα διαγώνισμα με θετικό αποτύπωμα. Συγχαρητήρια σε όλους και καλή ξεκούραση!
thank you. Link 1 Link 2 Link 3 Link 4 Link 5 Link 6 Link 7 Link 8 Link 9 Link 10 Link 11 Link 12 Link 13 Link 14 Link 15 Link 16 Link 17 Link 18 Link 19 Link 20 Link 21 Link 22 Link 23 Link 24 Link 25 Link 26 Link 27 Link 28 Link 29 Link 30 Link 31 Link 32 Link 33 Link 34 Link 35 Link 36 Link 37 Link 38 Link 39
Hal yang membuat slot online https://pppm.stikesbanyuwangi.ac.id/jurnal/ berbeda dari jenis permainan lainnya adalah variasinya yang sangat beragam. Setiap game slot online memiliki tema unik, mulai dari mitologi kuno, dunia fantasi, hingga kisah-kisah populer. Selain itu, fitur bonus seperti free spin, scatter, dan jackpot progresif semakin menambah daya tarik permainan ini.
bacan4d
bacan4d
bacan4d
slot gacor
slot gacor
slot gacor
slot gacor
slot gacor
slot gacor
toto gacor
toto gacor
toto gacor
bacan4d
bacan4d
bacan4d
bacan4d
ts77casino
ts77casino
ts77casino
slot toto
slot gacor
slot gacor
slot gacor
slot gacor
slot gacor
slot gacor
slot gacor
BACAN4D
BACAN4D
BACAN4D
LINK ALTERNATIF
LINK SLOT
BACAN4D LOGIN
BACAN4D SLOT
SLOT GACOR