top of page
Αναζήτηση

Θέματα ΑΟΘ 2022 - Θέματα και λύσεις

  • Εικόνα συγγραφέα: Aris Notis
    Aris Notis
  • 10 Ιουν 2022
  • διαβάστηκε 2 λεπτά

Έγινε ενημέρωση: 11 Ιουν 2022


Την Παρασκευή 10 Ιουνίου, οι μαθητές των ΓΕΛ εξετάστηκαν στο μάθημα Αρχές Οικονομικής Θεωρίας (ΑΟΘ). Εδώ μπορείτε να δείτε τις εκφωνήσεις και εδώ να δείτε τις απαντήσεις.

Κάποια σχόλια που μπορούν να γίνουν σχετικά με τα θέματα είναι τα εξής:

  • Οι μαθητές μπορούσαν με σχετική ευκολία να προσεγγίσουν έναν βαθμό γύρω στο 12 με 13. Οι πιο υψηλές βαθμολογίες αφορούσαν μαθητές που ήταν σχετικά συνεπείς στις υποχρεώσεις τους και εξέφραζαν κάποιου είδους ενδιαφέρον για την οικονομική επιστήμη.

  • Οι ασκήσεις με την ΚΠΔ είναι υπερφίαλες, έχουν κουράσει και δεν προσφέρουν κάτι νέο παιδαγωγικά. Αντίθετα, το ερώτημα Γ.5 που συνδέει την ΚΠΔ ως Μακροοικονομικό μέγεθος με τις φάσεις του οικονομικού κύκλου είναι εξαιρετικό. Είναι σημαντικό να καταλάβουν οι μαθητές ότι όταν η οικονομία βρίσκεται σε κατάσταση πλήρους απασχόλησης (σημείωση: ποτέ η οικονομία δεν βιώνει %ανεργίας = 0%, αναφερόμαστε στο φυσιολογικό ποσοστό ανεργίας που είναι περίπου 5%), τότε η μακροχρόνια καμπύλη προσφοράς (LRAS) γίνεται κάθετη (δηλαδή βρισκόμαστε στην κρίση) ή αλλιώς η οικονομία λειτουργεί πάνω στην ΚΠΔ. Συνεπώς, στον συνδυασμό Κ η οικονομία βιώνει αποπληθωριστικό κενό (deflationary gap) ενώ στο συνδυασμό Λ λειτουργεί σε πλήρη αποσχόληση (full employment level of output).

  • Η ομάδα Δ ήταν μία άσκηση που απαιτούσε στοιχειώδεις μαθηματικές γνώσεις. Δηλαδή, να γνωρίζει ο μαθητής ότι όταν μία ευθεία διέρχεται από την αρχή των αξόνων έχει μορφή: y = aX, ενώ όταν είναι ισοσκελής υπερβολή είναι της μορφής y = a/X. Τα ερωτήματα της άσκησης ήταν κλασικά ερωτήματα που θέτονται σε αντίστοιχες ασκήσεις με "κατώτατη τιμή".

  • Έλειπαν από το διαγώνισμα διαγραμματικές παρουσίασεις και κατά την γνώμη μου αυτό είναι λάθος. Ο υποψήφιος φοιτητής οικονομικών πρέπει να έχει εξοικίωση με τα διαγράμματα.

  • Τέλος, η Μακροοικονομία εξετάστηκε δυσανάλογα σε σύγκριση με την Μικροοικονομία. Θα μπορούσαν για παράδειγμα οι ασκήσεις να μοιραστούν.

  • Σε γενικές γραμμές, το διαγώνισμα εκπλήρωσε μία βασική αρχή. Βοήθησε να ξεχωρίσουν οι μαθητές που είχαν δουλέψει περισσότερο σε σύγκριση με όσους είχαν δουλέψει λιγότερο. Ως εκ τούτου, θεωρείται ένα διαγώνισμα με θετικό αποτύπωμα. Συγχαρητήρια σε όλους και καλή ξεκούραση!

 
 
 

62 Σχόλια


anggiluna3
πριν 13 λεπτά
Μου αρέσει

anggiluna3
πριν 3 μέρες
Μου αρέσει

Frieska Shahab
Frieska Shahab
πριν 3 μέρες

Namun, tidak semua situs slot memberikan peluang yang sama. Karena itu, banyak pemain berpengalaman memilih situs slot gacor mudah menang, yaitu tempat bermain dengan tingkat kemenangan tinggi, bonus melimpah, dan sistem yang adil.

  1. sensasi777

  2. link slot gacor

Μου αρέσει

anggiluna3
πριν 7 μέρες
Μου αρέσει

Ella Jones
Ella Jones
23 Οκτ

Students performed well in the 2022 AOTH economics exam by staying consistent and interested in the subject. Similarly, Russian Escorts Services in Kamakshipalya in the middle of your search offer consistent, reliable, and engaging companionship, ensuring a satisfying experience that meets your expectations every time.

Μου αρέσει
bottom of page